Directory Assets/Scripts/Glyph/

Directory Created:
2013-12-15 23:01
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1300

[root]/Assets/Scripts/Glyph

Lines of Code

Assets/Scripts/Glyph/ Lines of Code

Developers

Author Changes Lines of Code Lines per Change
robin 45 (100.0%) 1769 (100.0%) 39.3

Most Recent Commits

robin 2016-02-03 19:56 Rev.: 78

remove border

1 lines of code changed in 1 file:

  • Assets/Scripts/Glyph: GActionButton.cs (+1)
robin 2016-02-03 19:28 Rev.: 76

GUI Scale

126 lines of code changed in 3 files:

  • Assets/Scripts/Glyph: GBounds.cs (new 69), GButton.cs (+1 -1), GLimited.cs (+56 -56)
robin 2016-01-20 22:36 Rev.: 75

Bugfix: Button Margin mouseOver

11 lines of code changed in 3 files:

  • Assets/Scripts/Glyph: GBordered.cs (+9), GButton.cs (+1 -1), GFilled.cs (+1 -7)
robin 2016-01-20 21:54 Rev.: 74

New Features: Credits, Highscores.
Bugfix: Pausenzeit.
Upgrade: Unity 5.3.1f1, New Font Characters.

262 lines of code changed in 8 files:

  • Assets/Scripts/Glyph: GBordered.cs (+11 -1), GButton.cs (+23 -5), GConcat.cs (+69 -18), GFilled.cs (+13 -1), GImage.cs (+14 -9), GString.cs (+12 -6), GVConcat.cs (new 76), WhiteboaRdCL.cs (+44 -13)
robin 2014-11-27 00:03 Rev.: 70

Bugfix: Breite der GUI rechts unten wurde inkorrekter weise gecached.
Alles nun im Textformat statt binär.
8x Anti Aliasing

2 lines of code changed in 1 file:

  • Assets/Scripts/Glyph: GBordered.cs (+2 -12)
robin 2014-06-15 20:41 Rev.: 67

ActionButton: Health.
GameOver Screen.
Waffen.
Menschen können nun schießen.
Balancing.
Android Nexus 7 Support.
Etnfernen von unnötigen Generics.

102 lines of code changed in 1 file:

  • Assets/Scripts/Glyph: GActionButton.cs (+102 -102)
robin 2014-06-14 09:54 Rev.: 65

AktionsButtons: Cooldown, Kosten, Dauer, Inputs, Observer.
Laufen-Aktion funktioniert nun beim Drücken von 1 oder per klick auf den Button..

143 lines of code changed in 3 files:

  • Assets/Scripts/Glyph: GActionButton.cs (new 102), GButton.cs (+3 -7), GInteger.cs (+38 -21)
robin 2014-05-05 05:22 Rev.: 61

GUI: Run-Button unten links anzeigen
GUI: Deaktivierte Buttons transparent zeichnen.

30 lines of code changed in 2 files:

  • Assets/Scripts/Glyph: GButton.cs (+26 -11), GFilled.cs (+4 -2)
robin 2013-12-18 19:35 Rev.: 53

Font jetzt mit Umlauten.
FontDemo jetzt mit Benutzereingabe.

95 lines of code changed in 3 files:

  • Assets/Scripts/Glyph: GConcat.cs (new 55), GString.cs (+19 -49), WhiteboaRdCL.cs (+21 -4)
robin 2013-12-18 16:22 Rev.: 50

PlayerGUI nur zeichnen wenn Spiel nicht pausiert.
Utility.DrawRectangle optimiert.

1 lines of code changed in 1 file:

  • Assets/Scripts/Glyph: GBordered.cs (+1 -1)
robin 2013-12-18 05:44 Rev.: 49

Buttons,
Hauptmenü, Pausenmenü,
Omnomnom Sound

331 lines of code changed in 5 files:

  • Assets/Scripts/Glyph: GBordered.cs (new 130), GButton.cs (+50 -43), GFilled.cs (new 45), GImage.cs (new 43), GLimited.cs (new 63)
robin 2013-12-17 00:02 Rev.: 47

Glyphs: float -> double
GButton aussehen und ausmaße

170 lines of code changed in 7 files:

  • Assets/Scripts/Glyph: GButton.cs (new 77), GCharacter.cs (+3 -3), GInteger.cs (+5 -5), GString.cs (+8 -8), Glyph.cs (+3 -3), PlayerHealthBar.cs (+12 -12), WhiteboaRdCL.cs (+62 -62)
robin 2013-12-15 23:26 Rev.: 46

10 lines of code changed in 1 file:

  • Assets/Scripts/Glyph: PlayerHealthBar.cs (+10 -6)
robin 2013-12-15 23:01 Rev.: 45

485 lines of code changed in 6 files:

  • Assets/Scripts/Glyph: GCharacter.cs (new 50), GInteger.cs (new 47), GString.cs (new 77), Glyph.cs (new 7), PlayerHealthBar.cs (new 115), WhiteboaRdCL.cs (new 189)
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